19 Ekim 2005

hu huu

epeydir dislamisim seni be blog. darilmadin umarim.
evin hali biraz karisikti filan o yuzden bilgisayarin basina gecemedim pek fazla. kusura bakma. bi ozet gecmek gerekirse okul acildi, tango dersleri de basladi tabi ki, hatta bugun kadikoyde gosteriye ciktik tekrar. canli muzik esliginde 5 turkce tango. belgin-orkun, suzi-ben. fotolari yollarim bi ara. gosteri yuzunden antrenmana gidemedim, benim yerime gokhan abi ders verecekti. guzel gecmistir insallah. idmandan ziyade incicigin dogumgunune gidemedim ona uzuluyorum. 1 palyaco eksik oldu.. klavyemin ustu notlarla dolmus. ayca, deep wood demis ama yine bilememis kokumu. benim gibi patlicandan bozma burna sahip olsa zorlanmazdi aslinda. neyse iste
benim inciye dogumgunu hediyesi hazirlamam gerekirken o benim icin yazmis "Bir sey daha.. Her palyaçonun içinde bir özgürlük vardır..o özgürlük kabiniyle mutluluğa vesile olur.. Cogunlukla gül kokar pencerenin altında.. "
kabul ediyorum; vefasiz bi arkadas, hayirsiz bi komsu olabilirim ama seviyorum bu kizi be.
simdilik bu kadar blogcu. gorusuruz sonra yine

5 yorum:

  1. aaaa yaa sen beni yanıltmak icin mikoyuyoun su deepwoodu odana hyr o işte deepwood tek eksigi snein tenin. ya soylersin ya da seni oldurmek zzorunda kalırım adamım!: )
    işte neyse.. --ayca

    YanıtlaSil
  2. yahu odada 4tane mi 5tane mi ne farklı parfüm şişesi varken nasıl kanaat getiriyosun deep wood diye

    YanıtlaSil
  3. sen sus konusma o diosam o deilse bile bundan sonra onu kullan yeter be ben yoruldum sen yorulmadin

    YanıtlaSil
  4. sen istedikten sonra çamaşır suyu bile kullanırım aşk olsun yani
    merak etme zaten yakında değiştirmem gerekecek parfümü
    1 yıldır stoktan yiyodum. üretimini durdurdular geçen sene. tüm parayı yatırıp 10şişe mi ne almıştım ama bitmek üzereler. taklit filan da bulamıyorum piyasada. mecburen başka bi kokuya geçicem.
    hadi yatıyorum ben.

    YanıtlaSil
  5. Capital blog! I genuinely enjoyment from how it' s tranquil on my eyes and also the details are amply written. I am wondering how I could be notified whenever a renewed delivery has been made. I accept subscribed to your rss sustain which should do the pull the wool over someone's eyes! Be enduring a cordial day!
    [IMG]http://www.sedonarapidweightloss.com/weightloss-diet/34/b/happy.gif[/IMG]

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür