25 Ekim 2005

zorlu gunler

ah be blogcum..
sabit diskimde sorun oldu ve bütün arşivimi kaybettim. akşam 7den beri bi yandan kurtarabildiğim kadarını kurtarmaya çalışırken öte yandan da iüsdansın tanıtım cdsiyle boğuşuyorum. ikisi de bitemedi henüz. sahur bitti ama onlar bitmedi.. gitmedi.. keşke.. ama gitti :.(
tango video arşivim, mp3ler, tango albümleri, diskografiler, fotoğraflar, filmler... 100gb'ın üzerinde kaybım var.. 120gb kadar olması gerekir.. şimdilik kurtarabildiğim kadarını kurtarmaya çalışıyorum ama çok zor çook..

2 yorum:

  1. geçmiş olsun yaa... yıllanmıs rezil fotolarimiz vardi elinde billur da dahil olmak uzere : ' (

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler de gitdige alismaya basladim yokluguna. zaten surekli elektrik gidip geliyo o yuzden kurtarma isine de bulasamiyorum. 30kusur saatlik calismam birden bire voltaj degismesiyle gitti. o yuzden bilg.i de pek acmiyorum ki elimde kalan azicik sey de gitmesin diye (ayrica kimdir bu acaba)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür