13 Ocak 2006

bun al

daraldım be blog.
tangodan uzaklaşma derdindeyim şu sıralar. biraz azaltmam gerekiyor. ikinci dönem başlasın da her şeyi düzenleyeyim. her dönem söylüyorum tabi aynı şeyleri ama giderek gelişme gösteriyorum fark ettiysen.
farklı bi yol izlemeyi düşünüyorum bu sefer. şu finaller bitsin, rahatlayayım biraz.
şu sıralar sürekli burçin abinin yanında stüdyodayım. ona yardımcı oluyorum.
demo kayıt filan isteyen olursa söyle indirim yaparım.
gitar dersi isteyenlere de %10 indirim verdim gitti be blog (bakırköy müzik kursu: 0212 571 0608 postanenin karşısı, finansbankın üstü)
çok nesesizim.
ders çalışmaya çalışıyorum ama daha çalışmaya çalışırken beziyorum. kitap açamadım henüz. hatta anlaitik için kitap bile alamadım. ptesi günü sınav var. büte bırakıp diğerlerine çalışıcam mecburen.
fizik finali çarşamba günü. ona kassam, cb getirsem ne leziz olur. analize 1 hafta var. ona da çlışıp en düşük ba getirsem fevkaladenin fevkinde bişey olur. analitik için de allah kerim artık. cc filan yapabilsem yeter.
şimdi yatıp sabah erkenden çalışmaya başlamalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür