15 Haziran 2006

hortt

atölyeden sonra pek bişey yazamamışım
erkan oğur'la tanıştık. ardından geçen günkü ortaçgil konserinde de konuştuk.
ilah ötesi bi insan gerçekten. ricardo moyano konserinin kayıtlarını verdim.
cuma akşamı deniz bey ile birlikte ottoman'da gitar çaldım. eşlik ettim daha doğrusu..
c.tesi akşamı tamer hoca ve sultan'ın nişanları oldu.. teknede gezindik durduk.. eğlenceliydi. allah tamamına erdirsin hayırlısıyla, mutlu olsunlar..
ptesi gecesi serkan bizde kaldı ders çalışmak için. 13saatlik zamanımızın 45dk kadar süresinde ders çalışıp geri kalanında geyik yaptı.. ama verimli çalışma olmuş ki sınavda 40filan bekliyoruz. e toplamda 45dk gördüğümüz bi dersten o notu alabilmek de başarı. ki genelde sınıf ortalamasının 15-20olduğunu düşünürsek gayet yüksek bi not sayılır..
dün de annemle emel ablam konsere çıktı. ismek korosunda..
mehmet ve gökhan beyler, tolgahan hocam, özer ve aslı özel.. sahnedeydi işte tüm hocalar..
seyirciler de tam kadroydu tabi ki.. belgin hanımcığım da vardı. özlemişim.. iyi oldu.. yan flütün düdüğünü üflemeye çalıştım.. blok flütün sesi daha güzel.. burnunla bile üflüyosun en azından..
yarın öbür gün güzel resimler yollarım ama şimdi yatma ihtiyacı içersindeyim..
kal sağlıcakla

d.n. 14haziranda ne çok kişi doğmuş yahu
kutlamadım da kimseninkini doğru düzgün

3 yorum:

  1. selam sende ricardo moyano konser kayitlari mi var:) onlari senden alsam mesela:)

    YanıtlaSil
  2. kayıtlar mevcuttur.
    ne şekilde ulaştırabileceğimi belirtirsen cdye yakar veririm.

    YanıtlaSil
  3. ne sınavdı ama. Ne de güzel geçtiydik. Bir de bu konseri hatırlıyorum ben. Salak gibi gelmemiştim. :(

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür