30 Temmuz 2006

tamam geldiiimm

bak işte yine kayıplara karıştım..
bu zaman zarfında epey yoğundum ama. 1 hafta ege üniversitesi gözlemevindeydim, kulüp temizliği, 3 gün kadar gemlikte geçti, 1gün beylikdüzü, 1 gün beykoz, sonra okulda belge peşinde koşmak filan bi baktım ömrümüz geçiyo be blogcuk..
eğer işler olumlu sonuçlanırsa taşınıyoruz nihayet.. komşularımız da çok iyi olacak yine.. inciyle de görüşmeye başlarız belki yine. çünkü evlerimizin yakınlığının karesiyle orantılı olarak görüşebiliyoruz..

bakalım önümüzdeki günlerde neler olacakmış:
bugün akşamüstü ozan abinin nikahı var. yarın maslak orduevinde bi düğünde belginle birlikte dans edeceğiz. bu hafta içinde gidip ayakkabı almam gerekiyor. haftaya ptesi sabahı polonya yolcusuyum. 7indeymiş meğer. oraya parça yetiştirmem lazım. hiç bilmediğim bi parça için tamam türk gecesinde çalarız dedim. yaylı tanburdan çok anlarım ya. laf işte.. (h.sadettin arel - mini mini bir nihavend peşrevi) piyano, bendir ve yaylı tanbur. polonya dönüşü evde bile kalamadan antalyaya gitmem gerekecek sanırım. tug'da gözlem şenliği var 3 günlük.
bir de yarın tekrardan burçin abimle çalışmaya başlıyoruz inşallah.
baklaım neler olacak başka..
dua et de taşınalım artık blog..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür