28 Aralık 2006

evim guzel kondum

ev en sonunda bitti gibi
kapılarımız bile var artık blogcuğum
1-2 hafta içersinde telefon da bağlanmış olacak ve internetime kavuşacağım.
ev konuları çok fazla konuşulduğu için sıkıldım artık. geçiyorum hemen

dün dans ettik uzun bi aradan sonra (geçen bahardan beri tango yoktu). zaten niyetim vardı ama buketin doğumgünü tetikleyici oldu.

erdemler bizdeydi haftasonu. ercan amca epey bi payladı beni.

gurbetle görüştük. özlemişim keratayı

anladım ki hayırsız bi insanım. herkes bozuk atıyor.

gören herkes eline ne oldu diyor. en azından burayı okuyanlar(varsa) sormasın artık. bin defa anlatmaktan gına geldi. tendomda sorun varmış veya eski bi kırık/çatlak kendi kendine kaynamış. doktor da emin değil ne olduğu hakkında. bilekliği tak dedi, takıyorum. o kadar. yetti gayrı

dernek işinde kötü gelişmeler var. ne oldu anlayamadım. bugün arayıp konuşacağım.

tamer hocam en sonunda kendi salonunu açıyor. yeni yılda yeni salon iyi olacak.

bi de ta ne zaman yazacaktım da şimdi üstümde gömleği görünce aklıma geldi. bana hediye almayın. illa ki bi hediye almak zorunda hissediyorsanız da gömlek alın. 5liradan başllıyor işte gömlekler. anladım ki en sevdiğim hediye gömlek. tabi bu demek değil ki bana gömlek almak zorundasınız. dediğim gibi bana hediye almayın!

burçin abim küstü galiba bana

sanırım emel ablam da bozuldu

elif zaten kırgın

nazan da kızmış

zaten eski tanıdıkları sayamıyorum bile (yusuf, duygu, orçun, ayça, güler, inci, mehmet...)

düşündüm de bi deniz ve melisle aram iyi

zeytinli açma yemem gerekiyor şimdi.
rast gele

1 yorum:

  1. her gece ayı goremeyebiliriz, ama goremesek de bir yerlerde ısık sactıgını biliriz. sen de boylesin.. alıstık artık, sen gonlunu ferah tut. yeni eviniz hayırlı olsun. annenlere selam! -ayca

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür