31 Mayıs 2006

belki değil mutlak

bir gariplik gider
benim diyarlarımda
güneşim varken
ve ben onu gömmeden önce
tüm harikalıkları
beraberce yaşardık
her şey o kadar iyiyken
yeniden anılarda kaldı

belki değil mutlak
umudu paylaşırdık
birdenbire kapılırdık
o pembe hayallere

birlikte, tek bedende
belki değil mutlak
onurlu yaşardık

birlikte, tek bedende
birdenbire uçardık
o pembe bulutlarda

(düş sokağı sakinleri)

28 Mayıs 2006

erkan oğur atölyesi

yarın erkan oğue'un atölye çalışması var
heyecanlıyım.
okan murat öztürk de ayarın. ertesi gün ise yurdal tokcan, şenol filiz ve salim tokaç var..
okul yalan olur 2 günde de

25 Mayıs 2006

yazz

yaz geldi artık
güzel oldu. çiçekler böcekler filan..

ankara yolculuğu da güzel geçti. gidişimin epey zahmetli olmasına rağmen eğlendik ve ankara astronomi ile asartla kaynaştık. 12ağustosta, bi sorun çıkmazsa, yine ordayız perseid göktaşı yağmuru için.
bu sene epey bi geziyorum zaten. 17-22temmuzda ege üni. ve 18 ağustosta da tug'a gidiliyo.

18 Mayıs 2006

ankara

bu akşam ankaraya çufçufluyoruz blogcuğum.
bilim şenliği kapsamında ankara gözlemevinde olacağız 3 gün boyunca
pazartesi sabahı istanbuldayım tekrardan.
bu arada bümedde gösteriye çıktık geçtiğimiz hafta. trt'den teklif aldık orkunla. sayısal gece için.
lakin çalışmak gerekiyor öyle ciddi bi iş için
ayrıca yeni grubumuzu kurduk
-gitar: burçin şener
-gitar: özgür altun
-çello, mızraplı tanbur: gökhan ünal
-yaylı tanbur: mehmet ünal
-ses: belgin ayhan
farklı bi tarzda rock denemeleri olacak. pek sevmesem de rockla da iç içe olacağız malesef. allahtan seçtiğimiz ilk 5 para güzel..
kal sağlıcakla

d.n. neşe'nin babanesi vefat etmiş. allah rahmet eylesin.

10 Mayıs 2006

bahar gelmiş neyime

bahar geldi sonunda.
mis gibi koularını salmış doğa anacığım..
hava da ısındı artık..