27 Eylül 2006


bak!. ay tutuldu karakacan

mahya

ohooo tozlanmışsın be blogcuk...
koca ağustos ve eylül geçmiş aradan.
çok yoğun geçti ama iki ay da. önce polonya, ardından antalya sonra ev işleri ve akabinde kongre derken bir de arada tekrardan izmire gittim gedim. bilgisayarın pörtlemesi apayrı bi sorudu zaten. son dönemlerde de kulüp işleriyle deliler gibi boğuşuyoruz. sağa sola savrulup duruyorum kısacası.
kasım başında yeni evdeyiz.
epey bi fotograf eklemem gerekecek sanırım durumumu anlatabilmek için.
aa bu arada ablam da taşındı. orion için ayrı eve çıkmak zorunda kaldı. gariban orion da kansermiş. midesinin 3/4ü alınacak. sonra iyileşir inşallah. teselli olarak dedemi gösteriyolar. onun da midesinin 4te 3ü alınmış.. ama dedem sonra öldüüü

bakalıııımm başka neler var. liseler açıldı. melek hoca'm emekli olacakmış sanırım... ilkan ve aykan beyler arjantinden dönüyorlar en sonunda. onlarla birlikte nazlı da irlandadan dönüyor. galiab aynı gün geliyorlar... ebru abi, trt2de programa başladı. sebeb-i istanbulum. melihat gülses sunuyor... burçin abi nr1 için bir albümün kayıtlarını üstlenmiş. tüm kayıtları orda yapılıyor. grubun ismini hatırlarsam yazarım. 2-3 parçayı dünledim gayet güzel.
bu kadar çok birikince yazmak da zor oluyor yahu. hee bi de ramazan geldi

d.n. yeni evdeki alt komşumuzun kim olduğunu sürpriz olarak saklamayı düşünüyorum ama belki yazarım ilerde.