28 Eylül 2007

teras milango II

yarın akşam birkanların terasta milango(bkz haziran'05) var.
ailecek ordayız. kalabalık gibi gözüküyo..

bir şûh-i sitemkâr

Bir şuh-i sitemkâr yine saldı beni derde
Koydu nitekim bâşımı bin türlü kederde
Ağlar gezerim, her gece, her vakt-ı seherde
Sevdim seveli terk edemem hayr ile şerde
Bir misl-i melek, zât-ı peri, hüsnü beşerde

Canlanıp yadıma geldikçe o şen hatıralar, yâr ey
Seni ruhum, seni gönlüm, seni sinemde arar

Gül, bülbüle, aşık mı nedir, zârını bekler
Pervane dâhi yanmak için nârın bekler
Sevdim seveli terk edemem hayr ile şerde
Bir misl-i melek, zat-ı peri, hüsnü beşerde

(anonim, elazığ)

27 Eylül 2007

1cevap 1istek

"hmm...şaşkınlık,sitem,değişim,anlayamama...sende mi brütüs.." (duygu)
küstüm herkese. sessiz sitemdi benimki de. su altına girip dalgalardan kaçtım. şimdi sakin gözüküyo etraf diye kafamı çıkartayım dedim. anlayacak çok bişey yok yani. sadece sıkılıp yoruldum koşmaktan.
hayır, brütüs bende değil.


güler'e

26 Eylül 2007

facebook

facebook isimli site beni gerçekten korkutmaya başladı blogcuk
kim yapıyo, nasıl yapıyo anlamadım ama insanlar akın akın birbirinden bişeyler ekliyo, çıkarıyo...

insan ya 3,5tur ya da 4. yani ya üç buçuk atar ya da dört dörtlük yaşar demiş neyzen tevfik.
4e geçemiyorum bi türlü

25 Eylül 2007

okeye beşinci

çabuk kalkıp gel bakalım. öyle "duman la haber yolladık filan" diye laf geçirmeler işlemez bana
"güzelleşmiş gördüm sizi" sözün de gözlüğü taktıktan sonra bitti birden

05 Eylül 2007

googlefight

http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=abdullah+g%FCl&word2=ahmet+necdet+sezer

04 Eylül 2007

seyyah

geziyoruz mütemadiyen.
anladım ki gezen yalnızca ben değilim.
laikliği de gezintiye çıkardık. bakalım geri dönüş yolunu bulabilecek mi...

istanbul içi seyahatlerime başlamalıyım artık
bu kadar miskinlik yeter gayrı

miskinleştik azar azar
dünyadan daral geldi
artıyor bu gafiller
bir dikiş tutturmuşlar
zor işe hiç gelmezler
nasıl da becermişler
bir yolunu bulmuşlar
şu rehavet hapından
herkese yutturmuşlar
(oya-bora)

Agora Sanat Atolyesi

ezine

uludag