27 Ocak 2008

adalı

ben adalıyım
adada doğdum
saçımın beyazı
yüzümün çizgisi
anlatır eski beni
bendeki beni

yeşili dalında
kuşu havalarda
denizin mavisini
özgürce görmek
ah ne güzeldir adayı solumak
ah ne güzeldir adada solumak

rüzgar birden patladı
dalgalar hazırdı
yağmur bulutlarının kaşları çatıldı
balıkçılarda bir telaş adaya doğru
balıkçılarda bir telaş limana doğru

ben adalıyım, adada doğdum
adada çocuk oldum, delikanlı oldum
adada aşık oldum,
adalı oldum
yeşili dalında, kuşu havalarda
çiçeği kırlarda özgürce görmek

ah ne güzeldir adayı solumak
ah ne güzeldir adada solumak

birden güneş açtı,
liman telaşlandı
oltalar hazırdı,
tekneler çalıştı

balıkçılarda bir telaş
balığa doğru
balıkçılarda bir telaş
kısmete doğru

(zafer cımbıl)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür