04 Nisan 2008

unuttum

unuttum seni be blogcan. kusuruma bakma
bu zaman zarfında epey hareketlenmeler oldu
en son ne yazdığımı unuttum, geri gitmek de zor geliyor. tekrar olursa affola.
polonyaya gittik geldik. rusya için uğraşıyoruz şimdi. program ve başvuru yapıldı. kabul edilip edilmeyeceğini bekliyoruz şimdilik.
tango ve spor hak getire.
tanbur çalışıyorum bolca.
hee bir de okulu bırakma kararı aldım. baktım bitecek gibi değil, siz kovmadınız ben bırakıyorum dedim. tekrar öss zımbırtısına girmeyi düşünüyorum.
ordumuz olsun daim muzaffer
tamamını yazayım bari nerden çıktıysa şimdi

ey şanlı ordu, ey şanlı asker
haydi gazanfer, umman-ı safter

bir elde kalkan, bir elde hançer
serhadde doğru ey şanlı asker

deryada olsa her şey muzaffer
dillerde tekbir, allahü ekber

allahü ekber, allahü ekber
ordumuz olsun daim muzaffer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür