18 Mayıs 2008

gerizekalı blog
az önce fark ettim ki yaz gelmiş. saat neredeyse 21 oldu ama hava aydınlık.

bi' de cuma günü nazan gördüm ben
görmekle kalmayıp dans ettim

bi' de hasarlı sabit diskimden 3günlük çalışma sonucu pek çok resim kurtardım

bi' de salak mısın sen yaa

bi' de 29-30mayısta etkinliğimiz var. bekleriz. 17:00'da başlıyor diye hatrlıyorum. sunumlar, gözlemler filan olacak. 2günde de canlı müzik var

bi' de 30mayısta ms hastaları derneği'nin mi ne öyle bir yerde dans edecekmişiz süreyya hoca ile. saatleri etkinlikle çakışmaz inşallah

bi' de geçen hafta necdet yaşar'ın sunumu vardı. sunum sonrasında özer hoca için güzel şeyler söyledi. bilgisayara aktarınca unutmazsam atarım buraya.

bi' de bendir aldım

bi' de insanlarla hiç görüşmüyorum artıksadece tangodan tangoya görüyorum. tango harici insan görmüyorum ve görmeyi de çok istemiyorum. aslında istiyorum ama isteyemiyorum. karışık hallerdeyim. isteyemeyeceğim için istiyorum aslında. laf ola beri gele

bi' de mal mısın nesin anlamıyorum.

2 yorum:

  1. olm sen gelmiyosun, biz gelelim diyoruz onu da kabul etmiyorsun. :)
    Ne iş? yoksa bizi hakkattan beğenmiyor musun?

    YanıtlaSil
  2. eylüle kadar rafa kaldrdım kendimi.
    eylülden sonra karar veririm kimleri beğenip beğenmeyeceğime

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür