12 Temmuz 2008

tilkiler

önümüzdkei yıl için 2 proje fikrim var ama biri oldukça zor. öbürü de bu sene olacaktı aslında ama kültür bakanlığının 2008bütçesi müsait değilmiş, 2009a kışş kışladılar.
2sinden 1i bile olsa yeterli benim için. şu öss zımbırtısı filan da geçti nasılsa. istediğim bölüm de olursa uğraşmak için pek bi engel kalmıyor önümde. bedava gezme olayına feci alıştım anasını satayım.
bu kadar alıştıktan sonra tatile para vermek kerizlik gibi geliyor. hatta sırf tatile dğel. her şeye para vermek kerizlik gibi. yaşasın şirinler hayatı. öpücükle, menfaatle işler hallolsun. sen benim işimi yap, ben senin işini yapayım parayı ortadan kaldıralım.

2 yorum:

  1. slm sıtenızın ısmının neden dejın oldugunu cok merak ettım bılgılendırırsenız sevınırım

    kkucukkelebek.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. büyük ihtimalle sizin kkucukkelebek olmanızla aynı nedeni paylaşıyor.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür