12 Ekim 2008

basın açıklamayı

hatıra defterindeki her yazıda uçmam için dua edilmiş ama insanlara hiç anlatamadığım veya çekinip anlatmadığım bir şeyi açıklamam gerekiyor. Ben uçucu olayım diye yanıp kavrulmuyordum. Benim isteğim askerlikti sadece. Karacılığı deneyemezdim çünkü annemi o kadar da ezip geçmeyi yedirememiştim kendime. Denizcilikten ise kendi deniz korkum sebebiyle tırsıyordum. E geriye havacılık kalıyor sadece. Pilot olmak tabi ki çok güzel bir şey, nadide insanlardan oluyorsun, daha iyi kazanıyorsun falanfişmekan (cümle içinde kullandım). Lakin asıl hedefim uçuculuktan ziyade askercilik oynamaktı.
Sebebini de çok taze olarak açıkladım birisine. Gerisini de ilgilendirmez (şimdilik).
Askeriyeye kabul edilmediğim için çok mü üzgünüm diye düşünüyorum da. Evet çok üzüldüm ama üzüntüm farklıydı. Nedenlerin başında beklentileri yıkmış olmak ve ilerde o sayfayı okuduğumda utanacak olmam var illa ki. Onun haricinde biraz hayal kırıklığından gayrı üzüntüm olmadı. Depresyonumun sebebi apayrıydı. Onu da bilen bilir. Çok kişinin bilmesine gerek yok.
Böyle işte
Yine de herkesin temennisi için çok teşekkür ederim. su akar yolunu bulur.

2 yorum:

  1. ya nadide olmak icin pilot olmana gerek yok senin gayet nevi şahsına münhasır bir insansın zaten teessüf ederim.-ayca

    YanıtlaSil
  2. konuyla alakasız olarak ismi ile müsemma diyesim geldi

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür