31 Ekim 2008

memo

29ekim sabahı çapa'ya toplantıya giderken telefonuma mesaj geldi. okuldaki törene gelecek misin yazıyordu. hatta memo kaplan göndermişti mesajı.
ben de toplantıya gecikip törene gittim. bayrak tutmadım bu sefer. zaten tören de yoktu. vatan caddesindeki yürüyüşe gidilecek diye 1 gün önce yapmışlar töreni. seval yardım ve osman hocadan başka kimse yoktu tanıdık.
sınıflara baktık ve kallavi bi oha dedik. sınıf kapılarını çelik kapı yapmışlar. kapılarda dışardan içeriye bakmak için gözetleme deliği (bi adı vardı onların ama unuttum) bile var. sınıfların içinde projektör var. ne bilem böyle türlü türlü gariplikler var. kendi sıramı bulmak isterdim ama sıraların da hepsi değişmiş.
12 yıl önce, hazırlıkta çok paraya aldığımız tahta hala duruyor. o parayı hak etmiş.
böyle işte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür