10 Ekim 2008

yıllık 05/18

Tırtıl'a
"Hayatımda -bütün insan kalabalığını düşünürsek- çok az değerli insan var. Yani sayabiliyorum biri sorduğunda ve sen bu az insanlardansın."
Seninle biz radikal bir geçmişten güzel bir şimdi yarattık ve sahip olduğumuz 'şimdi'den güzel bir gelecek yaratacağız. Hayatımızın her anında birlikte mutlu olmaya çalışacağız. Sen beni anlamaya devam edeceksin biliyorum. Devam edeceksin diyorum; çünkü ben anlatamasam da sen hep anlardın beni. Canım ağlamak istediğinde ağlamam için bana mantıklı nedenler sunardın. İçim sıkıldığında, seninle konuşur rahatlardım. Ben seni anlatamayacağım bir sevgiyle sevdim. Bu yüzden mi bilmem bunca zorlanıyorum sana bir "iyi ki varsın" yazısı yazarken. Hep yanımda olmanı istedim. Niye sana böyle ayrıcalık verdiğimi bilmediğimi zannederdim. Ama biliyorum! Bunları bilebilmek sana daha sıkı tutunmamı sağlıyor. Sende bitip tükenmeyen bu enerji olmasa, o insanı deli eden inadın olmasa, her an her dakika insanı uyuz edecek anti-tezlerin olmasa, ilk aşık olduğum adam olmasan sever miydim seni? Cevabımdan adım gibi eminim, evet, seni sevmek çok güzel çünkü... Senin dürüstlüğün, iyi niyetin ve varlığın başka bir 'sen'de yok diye... Çünkü sen, gidince bu okulda yeri doldurulamayacak olanlardansın. Veda etmenin zor durağı insanlardansın...
Uçmayı düşledin sen hep -ben bildiğimden beri-, zaten bir tırtıl kanatlanıp kelebek olmayı düşlemezse adam akıllı tırtıl sayılmaz. Kanatlanacaksan kanatlan ama ayakların yere basmayı da bilsin. Bedenin bir metal yığını içinde uçuşup dururken varlığını yanımıza bırak. Geçen sene de istemiştin seni anlatmamı, o zaman da söylemiştim: Sen uzun süreli uğraştığım tek şeysin. Ve annem her şeyden çabuk vazgeçiyorsun dediğinde... 'Bak özgür'e hâlâ vazgeçmedi ondan' diyeceğim yıllar geçse bile. Hiç eksiltme benden varlığını, sevgini, desteğini ve ruhunun güzelliğini... Varlığım varlığına armağan olsun!
(Ayça)

2 yorum:

  1. bugun de hala geçerli şeyler yazdıgım icin kendimi tebrik ediyorum. peşindeyim! durmak yok yola devam.- ayca

    YanıtlaSil
  2. a.k.partisi böyle sızdı aramıza

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür