04 Kasım 2008

165

mustafa'yı izleidm dün
2.yarıda yanımdaki ibibiğin teki ağlamaya başladı. çıktık hala ağlıyordu. garip geldi.
vah garibim çok acı çekmiş diyor bi' de.
tüm kötü eleştirilere karşın sevdim. yani sevdim değil ama karşı gelinecek bir film değil. tabi tüm siyasi filmler gibi gerçekten de çocukların izlemesinin sakıncalı olabileceği gibi filmler. ben ata'mın orada geçen her eşyini zaten biliyordum. olumlu yönlerinin de çoğunu biliyorum. o zaman benim gibiler için sorun yok
ama sabi sübyan henüz atatürk'ü ve icraatlarını tanımadan onun özel hayatını görürse orada terso durumlar oluşabilir.

her alanda muhalefet iyidir. böyle düzeyli olduktan sonra sakıncası yok.
sıradaki isteğim öbür mustafa için yapılması. muhammed mustafa
o da insandı değil mi?

6 yorum:

  1. Ben de bir Mustafa eleştirisi yazıyorum. Daha ayrıntılı. Ama sen de güzel özetlemişsin.

    Diğer Mustafa fikrine de sonuna kadar katılıyorum; o da insan, onu da tüm sıfatlardan, abartılardan arınmış haliyle izlemek isterim. Ama zor tabii ki; 1400 küsür yıl öncesi...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim efendim. heyecanla bekliyoruz yazınızı.
    sabah baktığımda ortalık temizdi.

    bu arada madem ki o kadar merak ettin yanımdaki ibibiği hemen söyleyeyim. alt katımızda oturan biri var ya, o idi.
    naeknhu.blogspot olan

    YanıtlaSil
  3. :) merakımı giderdiğin için sağol canım.

    Benim de ara ara gözlerim doldu bu arada:)

    YanıtlaSil
  4. alçak köfte. bari kimliğini açığa vurmasaydın o ibibiğin. ayrıca sana çaktırmadan ilk bölümde de ağladım. oohh.

    YanıtlaSil
  5. benim de doldu ama ses çıkmasın diye burnumu silemediğim için kendimi kasmaktan doldu.
    grip olmak üzereyim ama yine tam olmadan atlatacağıma dair inancım tam.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür