22 Kasım 2008

mavilim mavişelim

gündüz belgin hanım elif hanım'a "otobüsteyim, karşımda 3 tane yakışıklı var birinin gözleri lacivert, öbürünün yeşil, diğerininki de mavi. gözlerim alamıyorum kendilerinden" gibi bir şeymiş.
buraya kadar olan kısımda bi gariplik yok. 2 bayan arasındaki sıradan konuşma.
elif hanım'ın cevabı ise biraz düşündürücü olmuş. "o zaman biri senin, biri benim, öbürü de özgür bey'in olsun"
kendisi de bilmiyormuş niye öyle dediğini ama sağ olsun bana layık görmüş.
bu kadar samimi olarak benimsenmek güzel ama cinsiyetimden memnunum ya hu.

bunun haricinde keyifli bi ders geçti. merve hanım kızımızı diğer derslere de bekliyoruz.
tangonun en büyük sırlarını ifşa ettim.
elif ve emrve hanımlar sayesinde kadın erkek eşitliği sağlanmış oldu.

1 yorum:

  1. hehehe.:)
    Oğlum bak o kızlar seni kötü yola düşürecek diyeyim. Ben arkadaşlık görevimi yerine getirdim. Gerisi sana kalmış :)))

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür