01 Kasım 2008

ünlendim

geçtiğimiz hafta epey görüşmeli geçti
erkan oğur ile görüştüm yine. hatta kendisi ile aynı sanede tanbur çaldım. ve daha da hatta kendi sandalyesini verdi bana. onun yerine oturup, onun mikrofonlarına çaldım. tabi bu sırada henüz konserin başlamamış olması ve mikrofon seslerini uzaktan duymak için beni kullanmış olması aramızda kalacak bir şey. velhasıl kelam(?) titretici bir drumdu benim için. zaten tanburu akort bile edemedim karşısında. yakında bi tanbur yapacam ben de dedi. böyle işte

salı günü de cenk erdoğan ile bilirkteydik. ne yalan söyleyeyim hayran kaldım kendisine. o kadar disiplin ve özveri için maşallahtan başka diyecek söz bulamıyorum. o günden beri her gördüğüme anlatıyorum. adamın başına bi iş gelecek kendimden bilecem sonra. yakında derginin yeni sayısında okuyabilirsiniz uzun bir mülakatı.

selçuk erarslan'la da görüşecektik ama hava koşulları izin vermedi. internet üzerinden hazırladık mülakatımızı. o da yeni sayıda yayınlanacak. kimdir kim değildir diye bakılabiler

2 yorum:

  1. biz elimizde kulağı kesilmemiş bir biletle salona girebilmeyi beklerken, beyefendiler muhabbeti koyultmuş da koyultmuş. sonra vay efendim konserimiz gecikmeli olarak başlıyor. seni arayıp da söyle erkana konser saati geldi demesem daha beklerdik herhalde 1000 kişilik dinleyici grubu olarak.
    peeh artiz yaa

    :)

    YanıtlaSil
  2. dışardakiler ve içerdekiler

    dışardan bakınca dünya ne kadar kolay halbuki. gel de bize sor bunu

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür