16 Kasım 2008

tango üzerine farmakolojik deneyler

cuma günü eczacılıktaki dans dersleri başladı
elif hanım ile birlikte afalladık biraz.
bayan yoktu derste. sadece erkekler geldi. 5yılı devirdim tangoda ama böyle bir duruma şahit olmamıştım. bu kadar sürede sadece 2 dersi böyle görmüştüm. onlar da yıl sonu olduğu için çalışkan bayanlarımız okul derslerine çalıştığından ötürü gelmemişti.
ilk derste böyle bir durum olması şaşırtıcı.
en azından haftaya bilge ve semra gelecekmiş. öyle dediler. arkadaşları da varmış. onları bilmiyorum.
değişik bir psikoloji bir felsefe idiotloji
idiot idiot idiotloji

1 yorum:

  1. teoride desen zehir gibi pratik dersen sallamakta,
    bazen ben humanistim diyor bazen rasyonalist oluyor.
    Değişik bir psikoloji, bir felsefe idiotloji---idiot idiot idiotloji...

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür