09 Kasım 2008

yeniden tango

uzun bir aradan sonra, elif hanımefendinin daveti üzerine milongaya gittim.
özlememişim dersem yalan olur.
dans etmeyi hatırlayıp hatırlamadığımdan bile emin değildim giderken.
en azından hala yürüyebildiğimi gördüm.
süreyya hoca da oradaydı. kadın gerçekten de efsane olacak birisi. bildiğimiz ruh hastası işte. koltuk değneğiyle gelmiş ama piste çıktığımızda oturmak bile istemedi. yürüdükçe açıldı.

tabi anladım ki fıtık isimli güzide arkadaşımız tangoyla pek barışık değilmiş. bir de absürd hareketler yapmayı denesem n'apardı acaba.

az önce eczacılıkta başlayacak tango derslerinin tanıtım yazısını yazarken bi denyoluk yaptım.
1-2saate(belki de güne) kadar açıklayabilirim.

eczacılıktaki derslerimiz cuma akşamaları 17:45'te başlayacak. 8-10 derslik katılım ücreti 60ytl


İletişim: F.Elif KARAGÖZ / 0533 7219896
Kayıt İşlemleri: Hande SOYDAN / Farmakognozi A.D.
(geçen seneki bilgiler bunlar. değiştiyse belirtirim tez zamanda)

2 yorum:

sana hayranım özgür