01 Aralık 2008

soba borusu

  1. Blog yazmaya ne zaman başladın?
  2. Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?
  3. Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?
  4. Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden senin için bir zorunluluk haline geldi mi ?
  5. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun ?
  6. Bloga yazılan yazıları ve yorumları en fazla yazarının okuması gerçeği hakkındaki fikirlerin nedir?
  1. Hemen açıp bakıyorum. On Blogger Since June 2005. Yani çok zamandır buradayım. Niye başladığımı hatırlamıyorum. Yine esmiştir bi gün başlamışımdır. Kısacası demem odur ki öpün aganızın elini. Siz yokken ben vardım.
  2. İlk başta "tabii ki evet" diyesim gelmişti ama sonra düşününce düz çizgiden ziyade sinüs eğrisi gibi olduğunu fark ettim. Çizgiyse o da bi çizgi. Eski yazılarımı pek hatırlamadığım için çok doğru yanıtlayamayacağım sanırım. Elimden geldiğince lakayıt yaklaşmaya çalışıyorum. Türküler, deyişler yazmaya çalışıyorum. Sevdiğim şarkıları illa ki yazıyorum. Görüşemediğim/görüşmediğim insanlara kendimden haberler vermeye çalışıyorum. Böyle işte.
  3. blogspot.com kapanana kadar veya kendisine kızana kadar olabilir. Delikanlılık yapıp başka yere yazmam gibi geliyor. Temamı bile hiç değiştirmedim. Sadece bir özellik sebebiyle gelişmiş sürüme geçtim geçen gün o ka'.
  4. Diğer soba temizlikçileri gibi mütevazı yaklaşmayacağım. Tabii ki geldi ama gelmesi daha da zevkli kıldı işi. ekimden beri 1785 (statcounter.com verileri. 500ü ben olsam yine de kimseye haber etmemiş biri için iyi denebilir bi sayı) sayfa görüntülenmesi varsa ve görüştüğüm kişilerin çoğu blogla ilgili göndermelerde bulunuyorsa okunuyorum demektir. Bu kadar da alt benlik üst benlik arası biriyim.
  5. Feragat da civcivler yesin. Feragat etmem gerektiği durumlarda yazmak aklıma gelmez ki. Oturmuş tanbur çalşırken, film izlerken, tango yaparken, cima ederken, yemek yerken, göbeğimi kaşırken filan ulan hemen yerimden kalkıp blog efendiye yazmalıyım diyecek halim yok ki. Bunu diyen de yalan söylüyordur. Belki de ben yalan söylüyorumdur. Hatırladığım kadarıyla şimdiye dek yapmadım. Sonrasında da yapacağımı sanmam ama büyük de konuşmam. Son 3-4 yılda öğrendiğim en büyük oyun bu. İlerde ne yaparım bilmiyorum deyip harika bi hamleyle kurtuluyorum.
  6. Yalan. En fazla kendim okumam gerekse oturur defterime yazarım. Kimse kimseyi kandırmasın. Hepimiz buraya yazıyoruz çünkü hepimiz teşhirciyiz. İtiraf edin artık şunu. Gerisi yalan. Ya iyi bir şey yapmışızdır onu yazarız, ya reklamımızı yapmak isteriz onu yazarız, ya kendimizi başkalarına karşı haklı çıkarmak isteriz onu yazarız, ya da yalancıyızdır onları yazarız. Önceki sorulardan birinde belirttiğim gibi eski yazılarımı bilmem bile. Çok nadirdir açıp baktığım. 40 ayı geçmesine karşın 40 etmemiştir bile. deyişler, şarkı sözlerini filan yazacağım zaman tekrar olmasın diye bakmak zorunda kalıyorum. onda da arama seçeneğini kullandığım için pek bakmış ve okumuş olmuyorum.
harika kalçaları olan bir tangocuya taktim etmek istiyorum soba borusunu
aannndd boru gooooeesss toooo http://serkan-yildiz.blogspot.com

(çaamlak çöömlek patlaadııı. kimse yapmadan önce ben yapayım istedim
ayrıca soruların taşınması kolaylaşsın, halkıma hizmet ulaşsın diye uğraşıyorum.)

3 yorum:

  1. hehehe:) Kalçalarım gerçektende iyidir ama.
    Çamlak çömlek chp için patladı geçen günlerde asıl:)

    YanıtlaSil
  2. 500'ü sensen 1785'in, 1000'i de benimdir :)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür