28 Aralık 2008

vay anasını be

uzun sürdir geçmediği gibi güzel bir gün geçti
4-5yıl önceki gibi tangojeande kahvaltıyla başlayıp 8 saat dans ettim.
sağ olsun derya diye birisiyle tanıştım. 4-5tandalık dans ettik kendisiyle. genç gösterdiğimi söyledi. (tam ömrümün baharındayken 18-19 yaşında sanıldım. iyi bişey tabii)
onun haricinde de epey insan tanımışım be bu kadar yılda. sürekli birileriyle selamlaşmak garip geldi. çok zamandır olmuyordu.
daha da güzel bir haber var aslında ama onu önümüzdeki günlere saklıyorum. belki de günün güzel geçmesinin asıl sebebi kendisi olabilir.

aç ve yorgun olarak çıkıp eve dönerken mköyde tükürük köfte yedim. güzeldi. belki de ben çok açtım. tam olarak hatırlamıyorum. hala açım, yorgunum, uykusuzum, tanburumun düzgün eşiği yok.
vay be. kederlendim şimdi bunları yazınca. n'olcak benim tanbur be blogosfer?

nedir bu? kimdir bu? nasıl bir şeydir bu? nasıl biridir bu? şey midir kişi midir bu?
hepsi yakında açıklanacak. sabredin ey kitlem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür