21 Ocak 2009

uykususuz

bi acayip hallerdeyim son günlerde. uyku düzenim düzüldü kaldı.
bi de kabarmaya başladım yine. kabarık ilacı olarak daha önceki seferlerde kullandığımı buldum. sonra emin olamayıp araştırdım neymiş diye. meğer insidon isimli ilaç sakinleştiriciymiş. ne bileyim. içmiş bulundum. incidal mi ne içmem gerekirmiş.
1taneyle bir şey olmaz şimdilik ama 30drajenin 20den fazlasını içmişim önceden. kim bilir ne niyetine içtim.
garip bi halsizlik var son günlerde. hatta haftalarda. sürekli uykuluyum. geceleri hariç. gece uyuyasım gelmiyor, oyalanıyorum hep bişeylerle. gündüz de kafamı nereye koysam uyuyorum. dün bakırköyden eve dönerken incirli çıkışında kafamı cama yaslamıştım, sonra bi ara sert bi fren oldu, peder bey küfür etti bi açtım gözümü abovv beykentteyiz. aradaki yol tamamen kayıp. halbuki 4-5sn olmuştu sadece.
zaman makinesi güzel şey
su da güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür