01 Ocak 2009

pınarbaşı

garip bi yıl(sonu+başı) oldu
3-4 farklı davet alıp ev kalabalık olacak diyerek geri çevirdim hepsini.
son gün bize gelecek olanların hepsinin iptal olduğunu öğrendim ve son gün aldığım, hiç sıcak bakmadığım teklifi değerlendirdim (ihale mi lan bu)
tanımadğım insanlar olmasına karşın keyifli geçti.
bi de tükürdüğümü yalamak zorunda kalmayaydım tam şahane olacaktı.
gece artistlik yaptım kalmam, eve dönerim diye. çıktım baktım arabanın her yeri buz. 10dk bekledim camların buzu çözülsün diye. sonra siteden çıktım baktım araba kıç ata ata gidiyor. yeler buzlu. kar lastiği de değil ki lastikler. bildiğin kabak teker. tırstım eve kadar dönmeye. cem bey'i arayıp geri alın beni dedim.
sağ olsunlar açtılar kapının kilitlerini. o kadar beylik laftan sonra yatakta yatmayı da yediremedim kendime gittim koltukta, iki büklüm, yeleğimi battaniye yapıp uyudum. hoş topu topu 3saat uyudum zaten ya neyse.
güzeldi
teşekkürler hanımlar herifler

bi de amorti çıkmış biletime. ilk defa bi' şey kazandım

3 yorum:

  1. sana karışık duygular yaşatmışız sanırım yılbaşı akşamısı. seni tanıdığım için mutlu oldum ben şahsen. eylencemize eylence kattıın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. çok normal. beni tanıyan her ölümlü mutlu olur. doğduğumdan beri böyle işte. elimden başka şey gelmiyor (höstkenazi)

    ben, şahsen, bizzat, kendim teşekkür ederim efendim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de yılbaşında o filmi izledim işte.
    Me, Myself & İrene (bunda bi de ayrinn var dı ama)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür