25 Ocak 2009

pırlanta tozu

garip bi gündü. ayrıca hemen belirteyim ki saatten anlaşıldığı üzere yine uyku üzerine kurduğum planlar yattı benim yerime.
auswitch misali bok ve çöp temizleyerek başladım güne.
eve gelip yıkandıktan sonra hangi filmi izlerken uyusam planları yaparken pijamaları çıkartıp taksime gittim. az önce geldim işte
bol temizlik, bol hareket, bol konuşma, bol gelişmeli gündü.
bi de sağ omuzuma bişey olmuş eşya taşırken. çok ağrı var. hayırdır inşallah.
çok alakasızca ek yapmak istiyorum.
hani salakça bi soru vardır ya hangi parmağını keselim deseler ayrım yapabilir misin diye. yaparım lan. sağ el serçe parmağımı kesin derim. burun ve kulak karıştırmaktan başka çok az işe yarıyor.
en sona kalmasını isteyeceğim de sol işarettir herhalde. tanbur çalınamaz yoksa. çok zor olur yani.
tabii hiçbirinin kesilmemesi daha güzel bi davranış olur

erdem iyi insan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür