24 Ocak 2009

rakı

hay anasını sayın okuyucular
salaklıklar üzerine cenabet gece geçti.
yukardakinin nasıl bi cümle olduğunu anlamadım ama olayı anlatabilirim.
tangoda film izledik, filmden sonra gancho sözüm vardı. tabii yine suyunu çıkardım. 10a 5 kala mı ne çıktık okuldan. milletin karnı açmış, taksimde yemek yiyeceğiz sen de gel dediler. dediler ki keramet kanı haydar... düşündüm taşındım, milleti de beklettim sonra evde yememek için gitmeye karar verdim. uykusuzluğun verdiği deli kuvvetiyle saçma saçma konuşup durdum milletle. hohlasana, üfle üfleee... dönüşte metrobüste karşılıklı 4lü olan koltuklardayım, sakallı makallı şişko bi adam oturdu karşıma. eğer burayı okuyorsan kabul et ki şişkosun. bi yanda ben sızma provası yapıyorum öbür yanda o. cevizlibağ civarlarında tam kafamı yasladım baktım adam ayağıma basıyor. ilk başta açmadım gözümü. sonra baktım hareket yok, bi baktım adam kusuyormuş karşımda. usul usul kustu. yanımdaki adam fırladı kaçtı, ben de üzerime gelmesin diye onun boşalttğı yere geçtim. öyle pis bi koku filan da çıkmadı. garip bi kusuştu. belli ki alkole fazla yüklenmiş. yavaşça anason kokuları yükselmeye başladı. derinden derinden kokuyor. yanında oturan adam kağıt mendil verdi, ağzını sildi filan ama üzerindeki kazağın göbek kısmı kusmuklu... neyse geçiyorum. yenibosnayı geçince baktım kusturgaç adam garip garip hareketlenmeye başladı. bu sefer tazzikli kusar mı acaba diye tırstım kalktım oturduğum yerden. üstümün başımın batmasını istemedim doğal olarak. kapıya doğru gittim aboov bi de ne göreyim. ayakkabılar epey kusmuklu. sefaköyde indim. sildim biraz ama ı ıh. gitmiyor. gece 1i geçtiği için metrobüs de yarım saatte bir. o uykusuzlukla bi de onu bekledim.
sonraki metrobüste bi ara kucağımdkai çantayı yana aldım ve anam dedim. buram buram kusmuk kokuları yükseliyor ayağımdan. ayağım kokuyor diyeceğim de daha da yeni yıkanmıştım. terleyecek bi şey de yapmadım. zaten ayağım anasonlu kokmaz genelde. ıslak köpek gibi filan kokar.
eve gelirken arabadan bol çamura iniş yaptım. bi güzel de çamur yedim. mis gibi misss
gündüz kurduğum bütün planlarım yalan oldu anlayacağın. tek gerçekleşen hala uykusuz olmam. o kadar uykusuzsan ne diye yatmak yerine yazıyorsun diyeceksin. battı balık yan gider anasını satayım. deminden beri ayakkabılarımı yıkıyordum zaten...

3 yorum:

  1. "Rakı" deyince bi böyle rakı balık sofrası felan bekliyordum yazıdan, meğerse adam yapmış rakı balığı... (gerçi balık kokusundan bahsetmemişsin ama? ) bende onu hayal ettim, olmadı.. midem bulandı..

    YanıtlaSil
  2. kendim içmiş kadar oldum vallahi. burnumdan epey süre gitmedi o güzide koku.
    hoş gitmemesinin sebebi ayakkabılarmış ama yine de yaşadım o rakı balık masasını

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür