11 Ocak 2009

yıl

1yıl ne kadar garip
son yıl en azından
o kadar çok uç karar aldım ki. aslında uç muç değiller. suç da değiller.
istedim yaptım. hatasıyla doğrusuyla. pişman mıyım diye düşünüyorum da değilim galiba. şimdilik yani.
sadece 1-2 şeyi yapmasam daha iyi olurdu veya onun yerini şunu desem daha şık olurdu diyorum o kadar.
mesela yakın zaman için olan hedefim biraz daa sosyal olmak. önceden pek umursamazdım galiba. bilmiyorum. belki de umursardım ama kendime inat umursamaz gibi yapardım. belki de umursardum ve umursar gibi yapardım. ya da umursamazdım ama umursar gibi yaşardım. bilmiyorum. son dönemler pek çok yeni insanla tanıştım ve gayet de mesudum. hala vefalı birisi değilim. ama insanlar da değil. ayrıca 3-4 yıl önce aldığım karara sadık kaldım. hatta bokunu çıkardım. aramayanları ben de aramayacağım, kimseleri görüştürmek buluşturmak için çabalamayacağım demiştim. iyi de yapmışım aslında. kendime daha çok zaman harcamaya alıştım. şımarıklar gibi yaşıyorum. kendi istediklerimi, kendi istediklerimle yapıyorum. %100 değil ama büyük çoğunlukla. zaten fark ettim ki müziktne başka pek şey de istemiyorum. millet karın ağrısı olmasın yeter. herkesle tadında görüşmeli. can cektiğinde görüşmeli.
sürekli dile getirdiğim gibi ilgi, alaka görmek muazzam keyifli ama o da bi yere kadar. sonrasında benim gibi iflah olmaz cinsin teki oluyorsunuz. lise hayatım yaktı beni.
nerden nereye geldi konu. aslında sadece yeni klavyeyi denemek için yazacaktım.
galiba pillerinde bi sorun var. arada yazmayı kesiyor, sallayınca düzeliyor.
blogaja giren insan varmış sayaç sonuçlarına göre ama acaba kimler giriyor diye merak etmiyor değilim. arada çok alakasız insanlardan tepkiler alıyorum, şaşırıyorum.
bi de buraya milletin girmesi demek memleketçe (kendi çevremden genellemeye gidiyorum) dedikoduya ne kadar düşkün olduğumuzu gösterir. vatana millete hayırlı olacak bi bilgi vermiyoru ki burada. varsa yoksa kendimden, egomdan bahsediyorum. kimse okumasa yazar mıyım yazmaz mıyım onu da bilmiyorum ama kimse okumazken yazmaya başlamıştım. (vistanın dil ayarlarını değiştirince klavye de düzeldi galiba)
koltuğum beni bekler. gideyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür