10 Şubat 2009

1ara

bugün 1ara garip şeyler oldu.
kahvaltıda 1ekmeğin içine saralle (nutella, şokella zart zurt değildir onun adı. sarelle. kırk yıllık sarelle gavur nutellası olacak değil ya. markası ne olursa olsun o kakolu fındık kremasının ismi sarelledir) ve bal sürüp yedim. yanında da bira kupasıyla adaçayı, tarçın, karanfil, biberiye. tüketimin yarısına gelince güreş mi tutacam be ne diye bu kadar tatlı yiyorum diye düşndüysem de düşüncem bitene kadar ekmek bitti. işin kötü yanı 2. ekmek de gözümün içine bakıyordu ama yok koçum deyip göbeğimin gözünün içine baktım. bildiğimiz göbek var artık. spor mpor kalmayınca göbek çıkıyormuş demek. hareetim azaldı ama yaa. tanbur yüzünden bolca oturur oldum. sanatçı hastalığı caanım(a'yı uzat).
kapıdan çıkarken geri dönüp hicaz sirto çaldım.
nail yavuzoğlu ile konuştum. şimdi haber bekliyorum kendisinden (gelirse)
geç kalıyorum diye apar topar çıktım evden. dakikası dakikasına yetiştim. ordaki saat14 :00'dı. o kadar yani. varın siz düşünün.
ben gittim vaktinde de herkes benim gibi vakte sadık değil tabii. yarım saat oyalandım. bu zaman zarfında gizli hattımı yeniden etkinleştirdim. niye bilmem bi sürü kontör hediye ettiler.
ne zamandır aklımda olan süreyya hoca'yı aradım. arar aramaz yüzüme kapattı. şarjı bitmiş (kendi varsayımım. hemen arkasından aradığımda ulaşılamıyordu ve yolladığım mesaj saatelr sonra iletilebildi.)
sulukule misali bi yere oturduk. çingene kızı vardı. büstiyerinin yarısı yoktu. yetmezmiş gibi şopar da eteğinin yarısını aşağı düşürdü. az kalsın telefonumdan değişik görüşmeler yapılacaktı. zor mani(money money... monkey see monkey do i don't know why) oldum.
böyle garip 1gündü.
çişim var diye otobüsten inip alışveriş merkezine girdim.
1ara yaptığım şey için pişman oldum. aslında yapmadığım şey için pişman oldum. yapmak üzereyken yaparsam pişman olurum deyip yapmadığım şeyi yapmadığım için pişman oldum dersem daha doğru olur.

kayahan'dan tüm sevenlerine geliyor
1ara 1sor allah aşkına seni versinler ellere beni vursunlar sana sevdanın yolları bana kurşunlar
ne garip adamdır şu kayahan. bana hep şahin k gibi pornocuları hatırlatır. bilmem niye. ya da bilirim belki... bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür