15 Şubat 2009

aşk tutulması

dün gece başlayıp bugün bitirebildim ama izlerken sızdığım için öyle oldu. Nuri Bilge Ceylan filmleri gibi sıkıldığım için bırakmadım.
daha önce blogda yazıp yazmadığımı hatırlamıyorum ama Tolgahan Sayışman yeni Tarık Akan veya ne bileyim Cüneyt Arkın'dır bana göre.
Fahriye Evcen'e de ilk defa dikkat ettim ve çok beğendim. birazdan araştırıp başka nerelerde oynamış bakacağım. oyunculuğu hoşuma gitti. en azından filmde canlandırdığı karaktere çok yakışmış. başka rollerde nasıldır bilemem. dediğim gibi cahilimdir oyuncu tanıma konusunda. hatta daha önce izlediysem bile hatırlamıyorum. inşallah izlememişimdir.
filmin müzikleri de çok yakışıklı olmuş. Erkin Koray, Moğollar, Funda, Atilla Özdemiroğlu, Feridun Düzağaç ayrıca tanımadığım Bertuğ Cemil ile Y.D.Baydur ve H.Aktuna var.
ayrıca Feridun Düzağaç yaşlanmış. filmde küçük bi rolü varmış. en sonda isimleri görünce fark ettim.
izleyin anacım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür