15 Şubat 2009

ders

yok anacım benden adam olmaz
ders çalışmayı beceremiyorum.
tanburu bile kılıfından çıkarmıyorum mani olmasın diye ama bu sefer de açtım müzik kuramı çalışıyorum. yok anacım. her türlü vakit geçirme işini yapıyorum. keşke elif'lerin 2 film birden zirvesine gitseydim. haybeye gitmemiş oldum ona da. ama bi ara ciddi ciddi açtım tüm notlarımı okudum filan. gerisi geldi mi... hayır
birazdan tekrar deneyeceğim ama önce avm'ye gitmem gerekiyor.
arabanın kopan yan çamurluğunu da yapıştırsam iyi olur. atta bi de yıkatsam şahane olur. yok yok en iyisi odamı temizleyeyim. snra da spor yapar yıkanırım. bu sırada acıkmış da olurum. yemeğe otururum. sonra da pırıl pırıl odada pırıl pırıl vücutla ders çalışırım. kafam da pırıl pırıl olmuş olur.
evet evet çok mantıklı. şimdi gideyim bari. nasılsa öğle uykusuna bile yattım bugün. sabahlarım da yine de çalışırım (çocuk mu kandırıyorum be) (en iyisi açık öğretime çalışayım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür