02 Şubat 2009

işsiz adam

az önce oturdum ıssız adamı izledim
ama galiba yanlış filmi izledim. emin değilim. gerçi ıssız olan adam afiştekiyle aynı, müzikler de örtüşüyor, duyduğum, okuduğum şeyler de genellikle çıktı ama inanasım gelmedi o kadar olay yaratan filmin bu olduğuna.
kucağımda tanbur olmasa hiç çekilmezdi. boş lan
bildiğimiz boş
pek çok dizinin tek bölümü bile bundan daha iyiydi. kusura bakma çağan ırmak. 10 üzerinden 2veriyorum. 1puan da ada'nın güzel sütyeni içindir, bunu bilesin. siyah üzerine çiçekli olan sütyen çok hoşuma gitti. tebrik ediyorum vallahi.

aşk bu yaa acıtır acıtır, alıştırır. n'olcak yani. dünyanın sonu mu.
te allaaam yeaaa
biz çekmedik mi koçum o acıyı. kasımpaşalı olmasam da delikanlı adamım. yandım kavruldum tabii vaktiyle. sonra n'apıyosun; yavaş yavaş duyguları köreltip hissizleşiyorsun. viyetnamdaki rambo gibi, cihangirdeki şerafettin gibi duygusuz yaşıyorsun.
sinemada izleyip de zaman kaybetmediğim için mesudum.
nerede babam ve oğlum nerede ıssız adam. olmamış çağan ırmak.
o sütyenden bana da versenize...
içi dolu olabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür