19 Şubat 2009

şebek

bugün şebeğe döndüm resmen. sabah ekmek yoktu. gidip almaya üşendim. yeni unla olan ekmek de hoş olmadığı için yapmadım.
kahvaltıda muz ve mandalina yedim.
normal insalar gibi öğlen acıktım. ama niye bilmiyorum yine ekmek yoktu. gitim muz yedim.
akşamüstü midem kazındı biraz. değişik bi'şeyler yapayım dedim. gittim erzak dolabını karıştırdım. sonra tezgahın üsütnden muz alıp yedim.
allahtan akşam dışarı çıktım da döner yedim. hem de 2 farklı mekandan, 2 farklı kıtadan(eminönü ve kadıköy; avrupa ve asya)
az daha dayansaydım muzıçar olacaktım.

ayrıca gündüz ders çalıştım. hocanın sözel sormasıyla birlikte beter geçen astronomi sınavından sonra fizik çalışayım bari dedim.
anasını satayım. oturdum geçen gece (sana yazdıktan sonra) bütün koordinat dönüşümlerini hallettim lakin sınavda 1 tane bile çıkmaz mı hacı. olur mu böyle hasan? söyle olur mu hasan?
yarın da benzeri bi durum olursa isyanım fen fakültesine der çıplak vatandaş olurum.

allllaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür