27 Şubat 2009

ver git

şimdi diyeceksin ki hep böyle yorgunum, uyum var filan yazıyorsun ama yorgunum lan. yatıyorum

yarın dede efendi evinde Mustafa Nafiz Irmak söyleşi ve dinletisi var. Necdet Yaşar konuşmacı olarak katılacak.
ayrıca önümüzdeki hafta deli gibi bir sürprizim olabiler aybalam.
pazartesi günü de Georgios ile mülakat yapacağım.
bugün Aziz gördüm. Aziz'in makedonya'ya gitme ve Onur'un almanya'ya gitme sebebi tamamiyle bilimselmiş. ben yanlış biliyormuşum. birisi sunum yapacakmış öbürü de kongreye katılacakmış. onur ne vakit orada anlatılanları anlayacak kadar almanca öğrendi hala anlayamadım ama koskoca yüksek lisans öğrencisi. halletmiştir kaşla göz arasında.
kaş deyince aklıma geldi (yalan. aslında bu parantezden sonraki cümleyi üsttekinden daha önce yazdım)kaşsız ters bacak Barkın da tesadüf eseri Altuğ'un öğrencisi olmuş.
kısacık ama ne ka' öz bilgi verdim.
çav bella coni vayt

2 yorum:

sana hayranım özgür