30 Mart 2009

hoh

fener beter bir durumdayım (fener ile ne alakası var bilmiyorum. öyle diyesim geldi)
zaman yettiremez oldum. niye böyle oldum bilmiyorum. zaman yetse bedenim yetmiyor. göğsüm daralıyor sanki. şaka lan şaka. o kadar değil. canım sıkılıyor sadece. dramatikleştirmeye çalıştım biraz.
ayın 1ine dergiyi yetiştirmeye çalışıyoruz fakat henüz bitiremedim yazımı.
açık öğretimde sınavlar geldi çattı ama henüz kitapları bile almadım.
tanbur işi ciddiye binmeye çalışıyor fakat vakit bulup çalışamıyorum.
yeni insanlara vakit ayırmam gerekiyor fakat vakit ayıramıyorum.
kickboxa etkin olarak dönmek istiyorum fakat zaman ve enerji ayarlayamıyorum.
ülkeyi kurtaramadık bari şehri kurtarayım diyorum, verdiğim oy yetmiyor.
projelere başlıyorum fakat yetişemiyorum.

bu zamansızlıkta ne diye buraya yazı yazıyorsun diyen zibidiler illa ki çıkacak. nefes alıyorum biraz. dikkatini çektiyse bir süredir yazamıyordum blogcuğum.
bu yakın dönemde (kime göre neye göre) çok iyi anladım ki beş para etmez herifin (bugün doğacak çocuğunuza isimler: kız olursa elif; erkek olursa herif) tekiymişim. millete isteyerek veya istemeyerek bir sürü ümit verip sonra götünden donunu çekiyorum. cıscıbıl (?) ortada kalıyor. insan ayrımı yapmadan yapıyorum bunu. ayağınızı denk alın bana yaklaşırken.
gmail bile doldu taştı. dünyalar kadar silmeme karşın 50tane okunmamış duruyor.

gider ayak reklamımı da yapayım
Farmadans'ta cuma günü yeni kurun dersleri başlıyor.
ozguraltun.net'te veya facebook FARMADANS'ta diğer detaylar mevcut.

saal (aka. val; amerikanın köpeğiyim) için haberler yakında gelecek.

1 tabak mantıya 2 büyük diş sarımsak çok mudur?
zaten sarımsaklı yoğrut yapayım diye sarımsaklı ayran yaptım. üzerinde rondo yazan ufak tefek şeyin içine sarımsak ve yoğurdu koydum. kafasına bastırdım. o da bana ayran verdi.
gittim blogosman. işim gücüm var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür