25 Mart 2009

kavgam

bildiğiniz kavgam değil. Hitler ile alakası yok. benim kavgam bu.
kabak dolması ile yaşadığım derin kavga.
işin garip kısmı kabak dolmasının da büyük taaruzlarda bulunmuş olması.
daha önce masamın başındaki hemen her şeyi döktüğümü yazmıştım. uzun süredir her şeyi değil de pek çok şeyi döker olmuştum ki bu da benim için bulunmaz nimetti. bunca başarımı kıskanan kabak bana kalleşlik yaptı ve çatalımdan aşağı atlayıp, kamikaze dalışı yaparak etrafı yağ içinde bıraktı. daha ütüsü bozulmamış gömleğim dahil. gömle ne kelime, atletime kadar ıslandım. ıslandım derken bildiğimiz su değil. yemeğin yağlı suyundan bahsediyorum. küfürü basıp değiştiridim üstümü. sağı solu sildim. kalleş dolmayı zor da olsa haklayıp mideme indirdim. tepsiyi götürüp dergi işlerine devam edeceğim sırada dolmanın gazabından kurtulamadım. tepsi yamuldu ve tabakta kalan bolca su etrafa çılgınca koşturmaya başladı. üstüm yine battı anasını satayım. bu sefer hırs yaptım ve gidip kendisini yok ettim. şu anda iski'nin atık su tesislerine doğru olan yolculuğunun sonuna gelmek üzeredir. bulaşık deterjanı köpürürken hiç bu kadar keyif almamıştım. savaşın verdiği sarhoşlukla odama dönerken de yerdeki kilimsi şeylere takılıp uçuma tehlikesi atlattım ama bu zaferi kutlamamı kimse engelleyemeyecek.
kendimi ödüllendirip erkenden yatacağım.

4 yorum:

  1. kabak dolması deyince akan sular durur bi kere.

    YanıtlaSil
  2. sorun bu akan suların yanlış yerde, benim üzerimde durması oldu.

    YanıtlaSil
  3. geçenlerde çay içip börek yiyorken börekteki peynirleri üç kez çaya düşürdüm. yuh ya üç oldu derken dördüncü kez düştüler.yenildim. böreği bırakıp çayı bardakla birlikte attım.
    kavganı destekliyorum. yanındayım. (tek başıma olunca beceremiyorum çünkü)

    YanıtlaSil
  4. Gıdaya karşı haklı mücadelemize bütün yoldaşları bekliyoruz.

    Hak-lı-yız, mağ-du-ruz, ka-za-na-ca-ğız!

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür