06 Mart 2009

rapor

günün raporunu erken vereyim.
kek yedim. ıhlamur, biberiye, karanfil ve illa ki tarçın çayı içtim. yere döktüğüm kekleri sildim.
sonra camları silmeye başladım. salon ve mutfak camlarını sildim. en gözde yöntemimle. Süreyya hocanın hediyesi su tabancası ve gazete kağıdı kullanarak pırıl pırıl temizlik.
ardından banyodaki aynayı da sildim. sonra dün bahsettiğim sazlar çalınır çamlıcanın bahçelerinde'nin in çık kısımlarına baktım biraz. ezberledim ama daha hızlı olabilmek için çalışmam lazım. tabii eserin geri kalan bölümlerine de bakmam lazım. her neyse
sonra Necdet hocanın Mustafa Nafiz konuşmasının diktesini bitirmek üzereyim. yarın yapacağım titan sunumuna da baktım. şimdi grindhouse, death proofu izleyeceğim. keyifsizlik var biraz. istemiyorum hasta olmak.
ben olmuşum ruh hastası. bi de grip olsam n'olur sanki değil mi
nah işte
nah size.

ha unutmadan söyleyeyim ki bu hafta olabilir dediğim sürpriz yetişmedi sanırım. haber gelmedi çünkü. Karakaçan'ı bekliyorum heyecanla. gelsin hemen haber vereceğim.
yarınki tanbur dersi de iptal oldu. Özer hoca'nın dayısı vefat etmiş. adapazarı'na gitmiş o da. kalanlara sağlık olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür