08 Mart 2009

tits

hızlı özet. Necdet hocanın Mustafa Nafiz diktesi bitti. webeste.com'dan Deniz'e oy verdim. siz de verin. okulda 2titan sunumu daha geçti. sonra canım sıkıldı Serkan'ın sunumuna salça oldum. ordan salak gibi taksime gittim insanlarla birlikte. 20kişilik bir grup ne yapabilirse onu yaptık. hiçbir şey. Aziz'le gruptan kaçıp kokoreç yedik. kaybolduk ayağına yatıp tekrar katıldık. türkü bara gidiyoruz dediler. bizimkiler de başka ere gidelim dedi. hoppalacıl 3e bölünüp 3te 2si türkü bara gitti. 3ün1i de astronomcuklarla kaldı. mal gibi galatasaraya kadar geri yürüyüp rezervasyonsuz girilmediğini öğrenip kb'ye kadar tekrardan mal gibi yürüdük. mal gibiydik gerçekten. mal. bildiğimiz mal. zar zor oturacak yer bulundu. konuşurken kızlardan 1(belki2dir)'inin 2yıl önce Orkun'la yeditepe dans kongresinde yaptığımız gösteriyi izlediğini veya haberdar(anlamadım orayı) olduğunu öğrendik. sipariş ettiğim kahve gelmedi bi türlü. sonra daraldım. kalktım. yarın sabah idmanım var. yatıyorum şimdi. yoruldum zaten.
oh my god, huge juicy tits.

3 yorum:

  1. Ben de diyorum nerde bu Ziza efendisi, meğer kokereç yemekle meşgulmüş. Afiyet bal şeker olsun, ne diyelim =P

    YanıtlaSil
  2. ızdıraplı yedi hem de
    bugün dönecekmiş ama nereye gideceğini bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. göbeğine sıçtığım nolcek:)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür