12 Nisan 2009

kuş kahvesi

Onur ŞATIR is now following you on Twitter!
twitter hesabım varmış benim. az önce gelen bu ileti ile öğrendim. hemen girip baktım ki
  1. playing tanbur
yazıyor.
oha dedim. unutmuşum bile öyle bir hesap açtığımı.
zaten blogosferim twitter görevi görürken niye açmışım acaba diye garip düşüncelere gark oldum. gençlik hevesidir herhalde. ta 6ay önce filan açmışım hem de. vay anasını

neyse yav. artık kahve yapmasını öğrendim.
bizim kahvemizi değil. genel isim olarak nescafe denen hazır kahveyi. ölçüsünü hiç bilmezdim. geçen gün küçüklüğümden beri özendiğim kırmızı nescafe kupası almak için aldığım paketten tek içimlik sadece kahve olan paketlerden çıktı. aldım ölçtüm. 1 tatlı kaşığıymış. yani 2 çay kaşığı veya yarım yemek kaşığı
bir de dün büyük bir keşifte bulundum. benim kahve ve çay içmeme sebebim diş sarartması. hadi çayın tadını pek sevmem ama kahveyi sevip de içmiyorum. öyle bi refleks gelişmiş.
şimdi nescafe fincanıma koydum. içiyorum.
iç.

2 yorum:

  1. ben de bi gençlik hevesiyle açtım işte; bakalım ne menem şeymiş.

    Ben diyorum garip adamsın diye; hazır kahve yapmayı bilmemek ne yahu? :)

    YanıtlaSil
  2. vallahi olmuyordu yaptığım kahveler.
    normal kahveyi yapmak kolay. suyunu, şekerini, kahvesini koy pişir. 6-7 yaşımdan beri yapıyorum ama bu hazır kahve olayı hep hüsran oldu benim için.
    dün özentiden gittim 1 bardak daha içtim. evdeki 2 fincandan birini iş yerine getirip burada da içeceğim artık.
    hoş muhtemelen o kadar sık diş fırçalamaya üşeneceğim için içmem de ama olsun. denerim.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür