28 Nisan 2009

tuğçe

çok garip bi'şey oldu bugün
aslında cumartesi olacakmış garip şey ama bugün oldu işte.
ablam için çektiğim kredi yüzünden hsbc'den aradılar yine.
açtım, Tuğçe hanım, doğum tarihi vs söyledikten sonra yok şöyle borçlusun yok bizimkiler böyle hata yapmış konuştuk 10dk kadar. en sonunda telefondaki zat-ı muhterem benim adım Tuğçe. vatan anadolu lisesi'nden tuğçe dedi ama benim adım Tuğçe derken hasseki dedim kendi kendime. sonra remsi dili bırakıp normal konuşmaya başladık. meğer hsbc'de işe girmiş filan. benim adımı da görünce ben arayayım demiş. çok da iyi etmiş.
nişanlanmış. koca teyze olmuş işte. daha ne olsun. hayat ne garip lan.
bankaya borcum olmasa fındıkzade'de yürürken acaba görür müyüm diye etrafa bakınacağım sadece. daha da geçen gün oralarda bi müşteriye gidip sokaklarda ararken aklımdan geçirmiştim.
ne diye sokaklarda yürürken aklından geçiriyiorsun diyen siz sevgili okurlarım; yanıtım hazır. daha önce orda yürürken karşılaşmıştık ve tanımamıştım çünkü. evet. yıllarca bi dünya zaman geçirdiğim insanı gördüm ve tanımadım. böyle bi insanım işte
iyidi lan. tiyatro, el kızartmaca, kol morartmaca... keyifliydi.
bu tesadüf hsbc'den hâlâ tiksinmeme engel değil tabii.
dolandırıcı lan bu hsbc
hasibe bacı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür