15 Mayıs 2009

14

yine koşturan bir gün oldu
taksim, şişli, taksim, yusufpaşa, sirkeci, eminönü, beyazıt, gösteri
çok osuruktan gösteri oldu bence ama olsun yine de vasati düzeydeydi. kızların elbisesi gecelik gibiydi. ayrıca latinciler de gördüğüm en kapalı latincilerdi. şaşırdım doğrusu. demek giyinebiliyorlarmış da.
yetişebilirsem yarın yeni dans papuçlarımı alıyorum. farmadans-iüsdans kıyaslaması yapacağım hemen. pis sekreter başkan! sana sesleniyorum! o kadar yalvardım da bi papuç almadınız bana. bak farmadans anında alıyor. hıh
kırmızı fularım da var artık. beyaz ceketimin içine takıp pezevenk gibi dolaşırım bundan sonra.
Deniz Bey Çarkıfelek'e yarışmacı olarak katıldı bugün. hatır için izledim lâkin iğrenç bir programmış. seviye meviye hak getire.
benim için 14 mayısa anlam katan eczacılık bayramınız kutlu olsun. gerçi geciktiğim için ayın 15i oldu ama olsun. 40dk önce yazdım farzedin.
son yazdıklarımın hemen hepsinin sonunda aynı şey yazıyor ama yorgunum. yatıyorum hemen.

Yüzünde yeşil ben aşikâr olmuş / Çekilmiş kaşların zülfikar olmuş / Gözlerin âleme hükümdar olmuş / Mihr-i Süleyman'dan güzelsin güzel (Sıdkı)

2 yorum:

  1. 14 mayis duygunun dogumgunu, eczacilik bayrami cok da fifi!

    kırmızı fularin ve beyaz ceketinle gidelim bir dahaki sefere mudurle gorusmeye. bi de puro veririz eline.

    dadindan yinmez.

    :)

    YanıtlaSil
  2. öyle bir şey de var tabii
    Duygu'nun doğum günü nezdinde herkesin geçmiş ve gelecek doğum gününü kutlayayım da tek seferde aradan çıksın, kimse niye kutlamadın diye laf etmesin
    kutlu olsun lan!

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür