03 Mayıs 2009

bekir

çok fena bezmiş durumdayım
hiçbir şey yapasım yok. Serkan gelmeyince bütün gün camış gibi yattım resmen.
az önce yerleri filan süpürdüm o kadar. saç, sakal orman gibi oldum iyice. bezdirdin beni hayat. yordun.
şaka lan şaka.
dün bütün gün sokaklardaydım. gece geç geldim, yoruldum. ondan yattım. baktım hava da çok güzel. tembelliğe vurdum işi. hafif esinti, bi yandan müzik. oohh anasını satayım. otururken de imla kılavuzu okudum bol bol. seni seviyorum TDK!
canımın sıkkın olması gerçek he. şaka dedim de o kadar da şaka değil belki. daraldım biraz ama çalışmak zorunda olduğum için bezdim... artık bez değilim...
ama çalışmam lazım o ayrı.
ayrı demişken ayrıcaya bağlayayım bari...
ayrıca bu hafta çok yoğun geçecek gibi bir his var içimde. istemiyorum bu kadar yoğun olmayı
gidip yıkanayım bari. dün çok kokuştum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür