04 Mayıs 2009

dilenci

dün yazacaktım. yazmayı unuttum. bilgisayarı kapattıktan sonra( evet, geceleri kapatıyorum artık) aklıma geldi. üşendim tekrar açmaya.
az önce neyi unutmuştum diye düşündüm. bulamadım. ama şimdi buldum.
tiyatrodaki yeni rolümü çok sevdim.
cumartesi günü genel prova vardı. bütün gün Galata'nın arka sokaklarından birinde oturup tanbur çaldım. meşhur oldum hatta. bir sürü kişi resmimi çekti. turist, yerli. ünlüyüm artık.
şakır şakır yağmur yağarken bi balkonun gölgesinde oturup çaldım, sonra deli gibi güneş çıktı onun karşısında çaldım... çok keyifliymiş. köpek gelip kokladı kokladı gitti filan. değişikti. eğlendim
böyle role can kurban lo

1 yorum:

  1. Aramalarımı meşgule aldıktan sonra bana dönmeyi,malafata bir kareografi yazmayı,bana bi oyun seyrettirmeyi unutma..kalksa bi dert kalkmasa..:P

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür