17 Mayıs 2009

gençlik

önce en güzel haberi vereyim.
birbirlerine aşık olabilirler sebebiyle biten lisedeki tango dersleri devam ediyor (çok kötü cümle oldu ama düzeltemedim).
lise bünyesinde değil tabii ki. neredeyse tamamı cuma günü Farmadans'a geldiler. duygulandım vallahi ama hiç çaktırmadım. helal olsun çocuklara. gelip 1 saat okul kapısının önünde beklemişler bir de. hoş böyle kötü bir şey gibi söyledim ama o kadar da kötü gibi durmuyordu halleri. çimlere serilmiş, geleceğin üniversitelileri kıvamındaydılar. 6 yıldır o okuldayım da daha ben öyle sere serpe oturmadım o çimlere ulan.

dün de keyifli bir oyun oldu ama sokaktan neredeyse hiçkimse geçmedi. para kazanamadım. geçen hafta 6 lira kazanmıştım halbuki (oyun, bir takip oyunu).
hayatımda ilk defa sirkçi birisiyle tanıştım. kickbox karşılığında poi çevirmeyi öğretecek
perşembe gününden beri açmıyordum telefonu. bugün akşamüstü açtım nihayet.
telefonsuz olmak daha güzel.

19mayıs geçnlik ve çorba günü de okulda geçemeyecek. bunu yazmış mıydım hatırlamıyorum. Taksim'de buluşacağız.
detayları anlatırım sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür