17 Mayıs 2009

kel

unutmuşum yazmayı
Özer Hoca çok büyük bir ikilemde bıraktı beni.
saçı, sakalı ve en önemlisi bıyığı kesmeyi düşnüyordum fakat dün derste muazzam bir manzara ile karşılaştım. sınıfa girdim ve masada birisi oturuyor. tanıdık biri ama kim olduğunu anlamadım. Özer Hoca'm beline kadar olan saçlarını kesimiş. yüzünü de parlatmış. bildiğimiz çocuk olmuş
şimdi kesersem yine yelek olayı gibi Özer Özel özentisi olarak anılacağım.
halbuki yelek özentim tümüyle Erkan Oğur yüzünden başlamıştı.
siz şahitsiniz ki saç kesme işini de 2hafta önce düşündüm. anket bile açtın anasını satayım. daha ne yapayım. vallahi özentiden kesmiyorum.
zaten bugün sakalım kaza kurbanı oldu. ortasında kısa bir şerit var. makineyi fazla bastırmışım çene kısmında, tarağın dişleri açıldı ve araya girip kısacık kesti.
tamamen kesebilirim ama sırf bıyık da komik olur
böyle işte

3 yorum:

  1. sırf komik olsun diye yapsana

    YanıtlaSil
  2. yaa hayır bonus forevır

    kelime dogrulama: "bodingal"

    YanıtlaSil
  3. ÖZer Hoca o saçlara nasıl kıydı yahu? :((( Yazık günah. :(

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür