07 Mayıs 2009

şayze

gece gece yazmayı unuttum. dün garip garip şeyler oldu. bir türlü anlaşamadık aramızda
sakız isteyen var mı diye sordum. Feyza istemem derken Orkun "Nasıl ya?" diye canhıraş şekilde sordu.
elimdekini görmemiş ve "ıslak kız isteyen var mı?" diye anlamış dediğimi. nasıl anladı anlamadım.

yazsam mı yazmasam mı diye düşündüm epey ama tutamıyorum kendimi. zaten görüntüleri izleyenler görecekler. gizlemenin manâsı yok. Feyza ile dans ederken üstündeki şey düştü. sağ meme toptan dışarı çıktı. en azından seyirciler öyle sanıyor. sütyeni ten rengiydi çünkü. selam öncesi çekmeye çalıştı ama ne kadar kapandı bilmiyorum. Suzi'nin eteğinin rektör ve dekanların karşısında yapılan gösteride düşmesinden sonra değişik bir tecrübe oldu. sırada ne var merak ediyorum.

Orkun'la birlikte olan gösterimizin sunuluş şeklini yazmıştım zaten. tangonun tutkusunu ve aşkını farklı bir şekilde anlatıyormuşuz. hadi len

3 kişi olarak çıktık, cerrahpaşa'da bi dönerciye girdik. oturup beklerken dönercinin önlüğündeki yazıyı fark ettim: Fantazi Döner.
meğer oturduğumuz yerin ismi "fantazi" dönermiş. artık nasıl bir fantezileri var bilmiyorum ama dönere sarılıp striptiz yapan bir insan görmek isteyeceğim son şeyler sıralamasında üst sıralarda yer alır.

dönerleri yerken Feyza'nın geç kalmamak için taksiyle gidip yarım saat beklemesi konusu açıldı.
"Yarım saat bekledim" dedi. Orkun da "tabii, en fazla 5dk" dedi. anlamadık ama demedik de bir şey. sonraki cümlemizde Orkun gülmeye başladı. "yarım saate biter mi dönerin" anlamış. cevap olarak da 5dk içinde bitiririm demiş aslında.

gece de Altuğ ile özgeçmiş yazarken altımıza sçana kadar güldük ama niye olduğunu tam hatırlamıyorum. (gülüşmeler) deyip deyip gülüyorduk en son.
şimdi yazınca anlamsız oldu. yani (gülüşmeler) değil, hepsi anlamsız geldi ama olsun. ben okur ben gülerim.
gülerim deyince aklıma geldi. geçen gün Güler hıdırellez için bi'şeyler çizip suya atayım mı diye sordu. duygusal bi'şeyler olsun dedim. çize çize bi tarafında ö diğer tarafı boş olan kalp çizmiş. ulan ben dolu dolu olsun diyorum bu yine boşaltıyor. zaten yıllar önce Ayça ve Güler'le birlikte Yeşilköy sahilinde muhteşem bir kutlama yapmıştık. kuma resim çiz dediler. memeli popolu kadın çizdim dilek olarak. dalga geldi kadın silindi, meme kaldı.
bu da böyle bir anımdı işte. ilk ve son hıdırellez dileğim oldu kendisi.

1 yorum:

  1. kadın gitti meme kaldı demek, vay be her giden kadın memesini bıraksa dunya daha yaşanılır bir yer olur mu aceba?

    :)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür