07 Mayıs 2009

yorgun

yorucu oldu bugün. aslında çok şey yapmadım ama yoruldum. ayakkabı birden bire ayağımı sıkmaya başladı. o yüzden yoruldum herhalde.
öğlen Feyza'yı yarım saat beklettikten sonra sucuk kıvamında terleyerek dans ettik. terleme kısmında yalnızdım. kızın ter bezleri yok neredeyse. ardından cerrahpaşa'dan liseye yürüdük. 1saatten biraz fazla ders yaptık. çıkıp otobüsle hasekiye, oradan da koca bir ordu olarak cerrahpaşa'ya gösteriye yürüdük.
koca ordu diyorum çünkü lisedeki arkadaşlar da geldi ve 17-18kişi olarak gittik.
Orkun'la nasıl daha güzel sçabiliriz diye tartıştık. koreografiyi ne o hatırlıyordu ne de ben. bu yüzden kötü şey kurguyla dans etmek.allahtan ki Feyza ile öyle bir problemimiz yoktu. normal, doğaçlama dans işte. mis gibi. ne akar ne kokar.
neyse biz hatırlama işini beceremedik. kadınlar tuvaletine kendimizi kapatıp orada biraz çalışmaya çalıştık. o esnada bizim sıramız gelmiş ama doğal olarak bizi bulamamışlar. ucu ucuna yetiştik sahneye. öyle snaıyorduk yani. lakin bizden önce çıkan çift tek parça değil, 3 parça dans ediyormuş. sunucunun da haberi yokmuş. biraz daha hatırlamaya çalıştık. baktık olmuyor koy götüne rahvan gitsin deyip fırladık sahneye.
çok sevgili sunucumuz harika şekilde duyurdu bizi. "tango aşktır, tutkudur diyoruz; şimdi bu aşkın farklı bir yorumunu izleyeceksiniz" gibi bir şey dedi. nonoş muyuz be biz!
her neyse. biz çıkınca millet alkışladı. dans ederken de alkışladılar. bitince de alkışladılar. hep alkışlandık yani. bi ara kayıp uçuyordum. gösterinin son kısımları da uydurmaydı.
sonuç olarak beğendiler gibiydi.
dönüşte de Altuğ ile buluştuk. özgeçmişini yazdık. sonra da hüzzam ve hicaz çalıştırdı beni. ayrıca şahane mantı vardı. ne hikmetse son dönemler sık sık mantı yer oldum.
ancak eve girebildim. hemen yatıyorum blogjack.
şimdi düşündüm de gösterilerde rezil olma ihtimali de yormuş olabilir. Orkun'la olanda rezil olma ihtimali yani.
haydi bana güle güle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür