28 Haziran 2009

bitti

yoğun sezon artık hepten bitti lan blog
tango ve koro bitmişti. dün tanbur dersleri ve tiyatro da tatile girdi.
e geriye ne kaldı?
hiç.
oyun komik oldu dün. sonra anlatırım. üşendim şimdi.
eğer bugünkü oyun da oynansa yaylı tanbur çalacaktım. ona üzüldüm. o sokakta yaylı çalmak istiyordum ama hep sabah dersinden sonra gittiğim için yaylıyı götürme fırsatım olmamıştı.
uzun bir süre votka içmem artık.
perşembe günü toplanılacakmış. bi manim çıkmaz da gidebilrsem ondan sonra şeytan görsün yüzlerini. şaka lan şaka. ne işimiz olur şeytanla meytanla. iyi insanlar hepsi. Melis hariç. uyuz oluyorum o kıza. salak mıdır nedir anlamıyorum ki. tutturmuş tiyatro da tiyatro diye. git mesleğini yap uğraşma bu işlerle diyorum. ha ekliyorum "tabii çok istiyorsan yine yap ama hobi olarak yap" diye. yazıktır günahtır. gençlik elden gidioyor. halbuki çocuklarımın anası olacaktı. yüzüğümüz hâlâ duruyor. geçen gün 0,5 kalem ucu ararken toz içindeki kalemliğin derinliklerinde gördüm. üstüne bir şeyler dökülmüş sanırım. mum olabilir. elime yapışır belki diye ellemedim. candır, can. iyidir Melis. biraz denyo ama olur her insanda o kadar

hemen yeni meşgaleler bulmak zorundayım.
aslında buldum bile diyebilirim. salı ve perşembeleri Mustafa Saka ile çalışmaya başlıyorum. bi' sorun çıkmazsa 1-2 ay çalışmak istiyorum. dükkanla ilgili de gariplikler var. belki eve yakın biryerlere taşınabiliriz.
finaller başladı zaten.
bu arada açıköğretimle ilgili şahane bir ortalama tutturmuşum. 3 tane dersten 52 ile geçmişim. geçer not 50. astronomide de yapsam ya aynı şeyi. atam tutam ben seni, finale katam ben seni.

Erdem'in verdiği çok işlevli hediyeleri henüz kullanamadım. kısmet... belki bir gün... zor lan. olmuyor işte. beceremiyorum.

sabah mutfaktaki bir pakette koruyucu madde ile korunmamıştır gibi abuk bir ibare gördüm. salakça şeyler geldi aklıma
bi' paket düşünün. koruyucu madde ile korunmuştur yazıyor. açıyorsun, içinden prezervatif çıkıyor veya doğum kontrol hapı. hatta bokunu çıkartıp spiral buluyorsun. az korunan ürünlerden ise ertesi gün hapı çıkıyor.
dedim salakça şeyler geldi aklıma diye.

daha anlatacağım şeyler vardı ama aklıma gelmiyor şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür