10 Haziran 2009

elifba

"yetiş anam yetiş bubam ah mezerim tahtalandı" kısmı feci be. ölmek ne garip. öldün, haydi toprağa. hobaaa. ne alâ.
vasiyetimdir arkadaşlar. öldüğüm zaman keisnlikle hoca, mevlüt, zart zurt istemiyorum. 40'ı 50'si yılı gibi şeyleri yaparsanız hakkımı helal etmem.
tek isteğim birisi gelsin ve mezarımın başında müzik yapsın. müzik gibi müzik yapsın. serdar ortaç filan getirmeyin yani. osuruktan mevlüt gibi şeyler yapmayı isterseniz onun yerine dinleti tertip edin. kimseye işkence çektirmeyin. dua mua isteğim yok kimseden. hayatta olanlar kendileri için dua etsin. pamuğu bana tıkadıktan sonra arkamdan ettiğinizin bana ne faydası var anasını satayım.
hele geçen günkü cenazede imam zibidisine çok pis küfür ettim. bilmem ne meleğiyle arkadaşı geldip de soru sordukları zaman merhumenin bildiği soruları sorsunlarmış. öss mi lan bu?
oraya çalışamamıştım diye bir şey mi var?
telafi sınavı da vardır Allah bilir. nasıl bir saçmalıktır bu ya. Allah'ın hesabı kitabı yok mu? kullarını tanımıyor mu da kalkıp onlara soracak. cennet cehennem girişlerinde akbil de geçerli olsun. bende aylık var.

türküyü Özer Hoca'dan dinleyin bir de diyeceğim ama büyük çoğunluk bu ve diğerlerini (asiye, elif şarkısı, acem kızı, hekimoğlu...) kurtlar vadisi film/dizi müzikleri sayesinde ilk defa dinlediği için muhtemelen Özer Özel'den dinlemiştir zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür