04 Haziran 2009

kayalara geldik

ne zamandır uygun zaman bulup da Altuğ ile görüşemiyorduk. güzel oldu bu gece.
tüm gün papuşları taşımama karşın milongaya gidemedim ama bu vesileyle kayalara gidebildim.

dalgalar, rüzgar, deniz, ay, mehtap, yıldızlar, müzik, muhabbet. daha ne olsun lan? daha ne olsun?
çok afedersiniz, "karı olsun" dedik bi' ara ama vazgeçtik sonra. orası hatunla oturulacak yer değil. hatun olsun ama orada olmasın. orası bizle güzel.

uzun süreden sonra pringles yedik. çoğul konuştum çünkü o da uzun süredir yemiyormuş.
ayrıca first sensations gerçekten muhteşem. çilek, nane ve damla sakızı aromalılarını denemiştim. bugün gün ışığı lakaplı karpuzlusunu da denedim. harika. daha paketi açmadan karpuz kokusu sarıyor her yanı.

kayalarda aklma bir şey gelmişti. gidince yazayım dedim ama unuttum.
Türk'ün aklı tuvalette çalışırmış. gidip hatırlamayı deneyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür